úterý 20. května 2014

Teprve...

...teď jsem se zastavila a usedám k počítači,abych vám popřála krásný večer milé blogerky.Dneska ten den fakt stál za to :-(.Z domu jsem odešla ráno v šest,z práce jsem letěla pro Anetku do školy a hned potom k očnímu,aby nám nezavřeli,tam nám sestřička oznámila,že nás nevezmou,že se musíme objednat,ale že tak nejdříve v červenci.Já jsem to,ale nevzdávala a nakonec nás vzali ještě dnes.Jsem ráda,protože už jsme to odkládali dost dlouho,potom jsme letěli do kroužku,odtamtud malá zastávka doma kde jsme čekali na Adama,uběhla hodina a rychle zase pro Anetku do kroužku a protože mají děti zítra ve škole focení tak si ještě vymyslely,že přece nemůžou jít v obnošených věcech,ale ,že potřebují něco nového na sebe tak jsme ještě letěli do obchodního centra.Naštěstí měly rychle vybráno.Domů jsme přijeli v 19,00.Včera jsem jim slíbila lívance tak jsem ještě hodinu stála u plotny.A už toho mám dneska dost a budu se těšit na zítřek kdy si trochu odpočinu při odpolední kávě s kamarádkou.



Přeji vám krásnou dobrou noc Iveta

7 komentářů:

  1. Iveto, také jsme měli dnes dopoledne den po doktorech,ale vše se zvládlo :-) Večeře je úžasná, krásné fotky, úplně jsem na lívance dostala chuť :-) Radka

    OdpovědětVymazat
  2. Někdy se fakt den povede :-)díky Radko za návštěvu.... Iveta

    OdpovědětVymazat
  3. Ivet, lívance bych si dala a moc pochutnala, ale maraton tebou popsaný nikoliv. Měj prima kávu, Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale dneska jsem si to vynahradila.S kamarádkou jsme poseděly,daly jsme si výbornou pizzu a vůbec nic nám nechybělo...měj se krásně Iveta

      Vymazat
  4. Moc zdravím Ivet.....někdy se den opravdu vydaří,co?? E:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Evi,dneska už jsem měla klídek,naštěstí :-) pá Iveta

      Vymazat
  5. Ivco,to byl teda den.Jestli Te trochu uklidnim,tak jsem dnes byla v praci uz v pul sedme a dodelavala v klidu resty,nez se zaplnila kancelar a ted je skoro pul jedenacte a dopekam dort na patek do prace.po praci jsem jela kolegyni pomahat s pripravami na jeji svatbu,pak jsem letelanakoupit a doted se nezastavila.Mame to stejne,jen ty livance mas prenadherne.Hned bych si dala.At se Ti dobre spi a rano jsi jako rybicka.Monca

    OdpovědětVymazat