úterý 5. února 2013

Víkend...


I když je úterý ještě se vrátím k víkendu.Co jsme dělali?Víkend byl rušný.V sobotu ráno jsme se rozhodli,že zajedeme na nákupy do Ikei,protože děti potřebovaly postele,takže děti k babičce,půjčit velké auto a jelo se.Samozdřejmě já jsem byla ve svém živlu,protože když se jede do Ikei to je něco pro mě.Už teď mám v hlavě zase spoustu nápadů co kde předělat a příště pokoupit.V Ikee bylo snad milion lidí,ale mě to neodradilo.Vše jsme koupili,zaplatili a jelo se domů.Při výjezdu na dálnici jsem si uvědomila,že jsme měli na seznamu komodu,která v autě nebyla,takže.......co teď?Budeme se vracet nebo ji pokoupíme příště?Naštěstí manžel překvapil,vrátili jsme se a komodu koupili.Takže máme vše a pokojíček je hotový.:-)



  





  



Krásný večer Iveta

2 komentáře:

  1. Krásný nábytek!Také vlastníme:-)Mám moc ráda Ikeu.Hezký den.

    OdpovědětVymazat
  2. Věrko díky.V ikee bych mohla být každý týden a vždzcky bych věděla co mám koupit.Hezký večer Iveta

    OdpovědětVymazat