pátek 10. května 2013

Pošta...

...dneska odpoledne na mě čekal na poště balíček.Už jsem se těšila až zkončím v práci a půjdu si pro něj.Jsem nadšená,je to pár drobností,ale mě udělaly radost.Příští týden máme narozeninovou oslavu takže to hned vyzkouším :-) Přeji vám blogerky  krásný pátek a krásný víkend :-)








                                                       Hezký večer vaše IVETA                                 
           
           

6 komentářů:

  1. Ivetko, to je nádhera ..... do tak krásných košíčků je až škoda lít to těsto .... jsou úžasné ... po těch slámkách pokukuju už delší dobu ... přesně po těhle zelených .... měj se krásně a držím ti palečky, ať se oslava vydaří .... Marki

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Marki,košíčky jsem chtěla na zmrzku chci dělat domácí.Tak uvidíme.Taky se mi moc nechce do toho něco dávat je to škoda :-).Ty brčka maj ve více barvách,ještě se mi líbily růžové.měj se krásně Iveta

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný víkend i Tobě Ivet...jen asi počasí nám jaksi nebude přát :-(...taky jsem si byla pro balíček (vždycky mám velkou radost a ani mi nevadí fronta na poště:-))) Nakoupila jsi moc dobře. Eva

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Evi,díky moc.Počasí asi nebude nic moc,hezky má být zase až příští týden,až půjdem do práce :-(.A copak tobě hezkého přišlo?měj se krásně Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivet, tak na to počasí jsem moc zvědavá...jedu s dětmi na školu v přírodě:-)....chci si vybudovat pro sebe koutek v ložnici, tak plechová cedule, kovové písmenko a stužky. papa E.

      Vymazat
  5. Hmm, to se mi líbí.... na oslavu jak stvořené:-)
    Ajka

    OdpovědětVymazat