sobota 21. prosince 2013

Dlouho...

...jsem tady nebyla,od té doby co chodím do práce tak nic nestíhám.Přede mnou je jedenáct dní dovolené tak už se na to těším jak si odpočinu a hlavně dodělám mé kamarádce dárek.Včera jsem dokončila poslední várku cukroví,jé úplně bych zapoměla, ještě vosí hnízda,tak ty udělám zítra.Dneska jsem si natiskla polštářek,momentálně schne takže zítra ho ušiju a vyfotím.Dárky mám zabalené, tak už zbývá jenom povlíknout peřiny a uklidit.



Přeji vám klidný a pohodový víkend Iveta

6 komentářů:

  1. Jako vždy,krááásný :-) jakto že už pálíš 4 svíčku,až zítra přeci .....

    Květule

    OdpovědětVymazat
  2. Iveto, nahodou jsem se k tobe dostala. Mas moc hzeky blog! A moc se mi libi tvuj adventni svicen! Jinak s tim stihanim jsem na tom stejne... Hezky vecer, Katerina

    OdpovědětVymazat
  3. Ivet, poklidný víkend i tobě....já nějak nestíhám:-) Eva

    OdpovědětVymazat
  4. Ivetko, přeji ti krásné a hlavně pohodové Vánoce .... Marki

    OdpovědětVymazat