sobota 18. ledna 2014

Sobota...

...venku bylo nádherně,na to,že je leden tak to tam vypadá jako kdyby mělo přijít jaro.My jsme,ale byly celý den doma,protože Anetka má angínu.Upekla jsem výborný koláč ke kávě a taky jsem se konečně dala do háčkování,které mám už rozdělané snad od léta.A Anetka se mě pořád ptá,maminko kdy už to budu mít hotové :-).Tak snad to brzy dodělám.



 Krásný sobotní večer Iveta

11 komentářů:

  1. Takové dobroty já můžu:-)) A háčkování vypadá moc pěkně, sladce:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ajko,díky.Doufám,že polštářek brzy do dělám......pá

      Vymazat
  2. Takže krásný tvořivý víkend:-)...u nás bylo podzimně-deštivě a mlhavo. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás bylo v sobotu i v neděli krásně,ale dneska celý den pršelo.A to je počasí přesné na háčkování :-)....pá

      Vymazat
  3. mnam niet nad dobru bublaninu :)

    Inak posledny tyzden Nobilis Tilia giveaway, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/01/novorocna-nobilis-tilia-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  4. Ivetko, buchta vypadá úžasně, určitě byla moc dobrá ....držím palečky ať je Anetka brzy fit ..... angína je někdy prevít ....pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marki,moc díky.Anetce už pěkně otrnulo.Antibiotika zabraly tak se cítí mnohem líp,musím jí držet v posteli....pa,pa

      Vymazat
  5. Ivetko krásné dny i Tobě :))) Šárka

    OdpovědětVymazat
  6. Koláč vypadá opravdu lákavě... Taky jsem se pustila po delší době do háčkování a ne a ne to dodělat :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Koláč vypadá nádherně a jsem zvědavá na to háčkování :) moc hezké barvičky.

    OdpovědětVymazat