úterý 30. prosince 2014

Dneska...

...je to dva roky co jsem napsala první příspěvek do mého blogu.Chci vám všem poděkovat za vaše návštěvy a hlavně za každý váš komentář který tu zanecháte,moc si toho vážím a vždycky mi udělá radost.Jsem ráda,že tu s vámi jsem a že i u vás najdu spoustu nápadů a inspirace.Užívejte si krásně poslední dny starého roku,nikam se nežeňte a odpočívejte.Jděte na procházku,zakousněte něčeho dobrého a koukněte se na něco pěkného v televizi,třeba na pohádku.Já to letos opravdu plním a nic moc nedělám.I když :-) ještě budu žehlit. :-))))))


Mějte se krásně a těším se na vaše návštěvy
vaše
Iveta

7 komentářů:

  1. Ivetko moc gratuluji k výročí! Já jsem blogerkou necelý rok a jsem tu mezi Vámi moc ráda..Tobě vše NEJ do nového roku..Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Inko moc ti děkuji za gratulaci a za návštěvu.Tobě taky krásný Nový rok a hodně zdravíčka....měj se krásně Iveta

      Vymazat
  2. Ivčo, Tvému blogu přeji hodně dalších hezkých příspěvků a Tobě radost z blogování a spoustu kreativity. Monča

    OdpovědětVymazat
  3. PS: Koukám, že se ovocný salát povedl. Mňam! :-) M.

    OdpovědětVymazat
  4. Ivetko, tvému blogu všechno nej, nej, nej a tobě šťastný nový rok a veselý Silvestr .... krásně si ho užij !!!!! Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marki moc ti děkuji a Silvestr si taky užij ať je veselý...Iveta

      Vymazat