pátek 10. dubna 2015

Víte,že...

...je dnes Mezinárodní den balerínek?
Proslavila je Brigitte Bardot ve filmu ...a Bůh stvořil ženu,načež si je ihned oblíbily ženy po celém světě.Původně taneční boty,které se pro svoji pohodlnost a ženskost staly módním evergreenem.To jsou balerínky.Pohodlné,nenáročné a na jaro jako dělané.I já jsem si je oblíbila a jedny jsem si pořídila a určitě nezůstanu jen u jednoho páru.Už je mám doma déle a čekají jen na to až je obuji.A co vy milé blogerky,máte také rády balerínky?


balerínky CCC,šátek TAKKO

 Mějte moc krásný víkend vaše Iveta

15 komentářů:

  1. Co vlastním řidičák, nosím jen balerínky.-)v jiných botech jsem ještě neřídila .-)Hezký den Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já sice neřídím,ale myším si,že do auta ideální boty.Mám ještě vyhlídnuté u Bati,béžové...krásný den Iveta

      Vymazat
  2. Krásný nákup. Mám ráda balerínky i šátky :-))

    OdpovědětVymazat
  3. mám pár balerínok a je to najviac pohodlné :)
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo to máte pravdu.Ještě si nějaké koupím v jiné barvě :-)

      Vymazat
  4. Také jsem oblíbenkyní balerínek a šátků:)
    hezký víkend,
    Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krásný víkend i vám a díky za návštěvu...Iveta

      Vymazat
  5. Ty jsou krásné. Já jsem si je taky oblíbila. Každý rok musím mít aspoň dva modely. A tento rok se chystám koupit nové, protože se mi ty co mám doma poněkud rozpadají =))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám taky každý rok jiné,zrovna jsem dvoje vyhodila,protože byli o nošené.Díky za návštěvu.

      Vymazat
  6. Odpovědi
    1. Já jsem to taky nevěděla,narazila jsem na to náhodou na jedné stránce na internetu a myslím,že to je pěkný den :-)mějte se hezky Iveta

      Vymazat
  7. Ivčo,slyším to poprvé,ale moc se mi to líbí stejně jako Tvé nové botičky.Taky nudu muset trošku obmněnit botník.Ať se Ti v nich pojodlně chodí.Monča

    OdpovědětVymazat
  8. Viac nosím asi sandály, ale mám aj balerínky a sú veľmi príjemné a pohodlné :))
    GlitterCircus

    OdpovědětVymazat
  9. Jsou hezoučké, ale já radši sportovní obuv:-))

    OdpovědětVymazat