pondělí 22. dubna 2013

Dnes...

...něco o bylinkách.Poprvé letos jsem si zasázela bylinky.Mám zasazenou bazalku,tu používám do jídel,na saláty a co jsem táké zjistla,že má léčebné účinky.Dá se použít ve formě nálevu.Sušenou bazalku zalijeme vroucí vodou necháme odstát 10 minut.Podává se při nachlazení a dýchacích potížích.Potom mám meduňku lékařskou  z které si vaří můj syn čaj,aby dobře spal.A mátu peprnou a ta je výborná při žaludečních potížích.Takže držte mi palce ať mi to roste :-)              






Krásný pondělní večer Iveta

2 komentáře:

  1. Ivetko, držím .... taky je mám na zahrádce a rostou mi úžasně .... loni se mi podařila na Flóře koupit, teď si nejsem jistá jestli mátu nebo medunku /ještě nevykoukla, tak si nejsem jistá co to je/ ,která voní po čokoládě, mám jí klukům na poháry ..... pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkný bylinkový truhlík, provoní celou kuchyň:-))
    Ajka

    OdpovědětVymazat