pondělí 1. dubna 2013

Velikonoce...

Krásné velikonoční pondělí vám přeji blogerky.U nás to vypadá spíš vánočně než velikonočně.Od rána padá a padá a ještě nepřestalo.Odpoledne trávíme u pohádek a lenošíme.Březen za kamna vlezem,duben ještě tam budem.











Pěkný večer Iveta

8 komentářů:

  1. Ivetko, já mám pocit, že tam s tímhle počasím budeme ještě v květnu .... máš udělané moc krásné kornoutky pro koledníčky ..... krásný zbytek pondělí ....pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za pochvalu,kornoutky jsem vyráběla.Já si taky myslím,že letos budem slavit čarodějnice na sněhu.Iveta

      Vymazat
  2. Kouzelné kornoutky, originální dárky pro koledníky....a máte doma krásně velikonočně nazdobeno. Hezký poslední velikonoční večer. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evčo díky moc.Kornoutky jsou moje výroba.IIveta

      Vymazat
  3. Ty kornoutky pro koledníky jsou nádherné.....
    Ajka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ajko moc děkuji.Každý rok něco vyrábím a děti se už na to těší.Iveta

      Vymazat
  4. Ooo, to je krasa. Ty kornoutky, tyrkysova vajicka a az sem vonici beranek ... Taky jsem koukaly na pohádky. Líbil se mi Karlík, i kdž nevím, jestli byl úplně pro děti:)

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuji moc,já koukala na babičku i jsem si trocu pobrečela,ale byl to pěkný film.pá Iveta

    OdpovědětVymazat