sobota 21. září 2013

Dnešní...

...den byl pro mě vzpomínkou na mládí,u nás po městě jezdili staré autobusy z doby kdy já jsem chodila do školy.Tak jsme vzali děti a jeli jsme na okružní jízdu.Dětem se to líbilo a my s manželem jsme zavzpomínali na školní léta :-).Přijeli jsme domů a uvařili jsme si teplý čaj a dali jsme si koláč který jsem podle nového apetitu ráno upekla.Přeji vám milé blogerky krásný podvečer a všem kdo mě navštěvujete moc děkuji.

 
 Mějte se krásně Iveta

5 komentářů:

  1. Ahoj Ajko,byl výbornej,hned jsem snědla dva kousky :-)pa,pá

    OdpovědětVymazat
  2. Jůůů,tak to musel být krásný výlet do starých časů....taky mám ráda tyhle nostalgické chvilky. Mňamka vypadá úžasně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Evi,bylo to super.Přeji ti krásnou neděli.pá

      Vymazat
  3. Ivetko, koláček vypadá nádherně ..... a retro výlet musel být určitě taky príma ....přeju ti krásný první podzimní den .....pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat