pátek 4. října 2013

Podzim...

...je tu,v celé své kráse.u nás je nádherné počasí,ale já si ho moc neužívám,protože ležím v posteli a léčím se.Nejdříve jsem si v pondělí zlomila prst a třetí den na mě zkočila angína takže si vařím čajíčky a hezky pravidelně užívám antibiotika.Dneska už mi je lépe.Děti dostaly od babičky dýně a hned dlabaly a myslím,že se jim povedly.Přeji vám krásné podzimní dny milé blogerky.



 Mějte se krásně IVETA

9 komentářů:

  1. bezva dýně, děti jsou šikulky:-))

    OdpovědětVymazat
  2. Ivetko at je brzy lépe!Krásné dýně!Hezké dny Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Věrko,už je to lepší.Díky moc.hezké pondělí Iveta

      Vymazat
  3. ...to je smůla....tak přeji rychlé uzdravení. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Evi,no radost z toho nemám radši bych chodila do práce.dík moc pa,pá Iv.

      Vymazat
  4. Ivetko,
    držím palečky ať jsi co nejdřív fit ..... Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Marki,moc ti děkuji,už mi je mnohem lépe....Iveta

      Vymazat
  5. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat