pondělí 7. července 2014

Co se dělo o víkendu...

...v sobotu ke mě přišla moje kamárádka,měli jsme naplánovaný výlet do ZOO,ale počasí nám plány trochu překazilo.Když jsme šly na autobus tak začalo pršet.Dojely jsme do Liberce a stále pršelo,tak jsme se rozhodly,že navštívíme opravené městské lázně kde je nyní galerie.Můžu říct,že jsme byly nadšené jak to tam je krásné.Byla tam i malá kavárnička kde jsme si daly dortík a kávičku (Alenko díky za pěkný den).


...v neděli ráno se mi vrátila rodina z výletu špinaví,ale i opálení a hned po menší očistě jsme jeli na další výlet.Nejdříve jsme našeho dědu odvezli do lázní Bělohrad a potom jsme se vydali na hrad Pecka,který leží nedaleko.

Přeji vám krásný týden,doufám že bude líp u nás totiž prší.
Vaše Iveta

12 komentářů:

  1. Ivetko,az sem do Liberce pojedes,dej mi vedet.Galerie je prekrasna a na kavarnu nedam dopustit.Jsem rada,ze Vam den vysel.Monca

    OdpovědětVymazat
  2. Samá známá místa. Lázně pamatují ještě s bazénem, kdy jsme se školou v hodinách tělocviku jezdily přes zimu do bazénu plavat. Rovněž tak Pecka je mi známá. Z Miletína jsem tam byl na kole o prázdninách ještě jako kluk. Byly to hezké roky, na které si rád vzpomenu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vidíte aspoň jsem vám připomněla dětství.Já ten bazén pamatuji už zavřenej,ale muselo to tam být hezké byli tam fotky jak to tam vypadalo dřív.Díky za návštěvu Iveta

      Vymazat
  3. Moc hezká místa.Liberec mám ráda!Hezký den Vera:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Věrko díky za návštěvu.Ještě toho máme hodně v plánu co chceme o prázdninách stihnout.Iveta

      Vymazat
  4. Ivetko, je vidět, že si volno a prázdniny moc krásně užíváte !!!!! Držím palečky, ať se počasí umoudří, se sluníčkem je všechno hned krásnější !!!! ♥♥♥ pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Marki, zatím pořád prší,ale teď mi to nevadí hlavně ať je hezky za 14 dní to mám dovolenou.pa,pa Iveta

      Vymazat
  5. Krásný výlet....počasí si poslední dobou s námi pěkně pohrává:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Vůbec není žádné léto a jsou pořád přeháňky,nikdy nevím jak se mám ráno ustrojit :-) hezké dny Iveta

    OdpovědětVymazat