středa 5. listopadu 2014

Dnes...

...se s vámi chci podělit o recept na vafle.Vaflovač mám doma už spoustu let,ale já jsem na něj tak trochu pozapomněla :-)a opět jsem ho našla při vyklízení kuchyně a dnes jsme pekli výborné vafle se smetanou.

Smetanové vafle

5 vajec
100g krupicového cukru
150g mouky (1:1 hladká s polohrubou)
Půl lžičky soli
250 ml zakysané smetany
4 lžíce rozehřátého másla vychladlého

Celé vejce šlehejte s cukrem asi 8 minut do světlé a nadýchané pěny.Mouku promíchejte se solí.Pak suchou směs postupně a na střídačku se zakysanou smetanou přidávejte ke směsi vaječné.Nakonec přimíchejte vychladlé rozehřáté máslo a nechte 10 minut odstát.Rozehřejte vaflovač potřete olejem,postupně do něj nalévejte těstíčko a pečte.
Přeji vám dobrou chuť!




Už jenom čtvrtek a pátek a je tu víkend
 nás čeká oslava tak ještě musím vymyslet co upeču a uvařím.
Mějte se krásně
vaše
IVETA

2 komentáře:

  1. To se to vaří v nové kuchyni ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Evi,to jo je fakt,že se mi chce ještě víc než předtím ve staré :-))

      Vymazat