úterý 4. listopadu 2014

Krásný večer...

...přeji vám všem,milé blogerky.Z naší nové kuchyňky.Sice ještě chybí pár detailů,ale jinak už naplno vařím a kuchyňku užívám.Novou kuchyň jsem plánovala hodně dlouho.Pořád jsem něco měnila,nevěděla jsem jaký styl,ale nakonec jsem se rozhodla a výsledek je tady.A hlavně je bílá a to byl můj sen.Určitě ještě nafotím za plného světla,ale jak se teď brzy stmívá tak než příjdu domů už je šero a než trochu poklidím a vypiju kávičku tak je tma :-)




K večeři byla tvarohová pomazánka...mňam,mňam
Krásné podzimní dny
vaše
Iveta

9 komentářů:

  1. Ivet, ta je krásná . Vymyslela jsi ji moc hezky.Tam se to bude kuchtit :-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi díky moc,je hodně prostorná všechno se mi tam vejde...Iveta

      Vymazat
  2. Ivetko, ta se mi moc líbí.. opravdu krásná. Ať se ti v ní daří:o))

    OdpovědětVymazat
  3. Krásná kuchyňka.Hezký večer Vera

    OdpovědětVymazat
  4. Ivetko je naprosto dokonalá, takový českoskandinávský sen! Ať se v ní hezky a dobře vaří ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Šárko,díky moc za chválu a hlavně za návštěvu ....Iveta

      Vymazat
  5. Ivetko, je nádherná !!!! A´t se ti v ní krásně vaří !!! Marki

    OdpovědětVymazat