středa 27. listopadu 2013

Včera...

...u nás napadl konečně první sníh,já a děti jsme byli nadšený.A hlavně už je to takový vánoční.Vyrobila jsem pár ozdůbek ze samotvrdnoucí hmoty podle Lucie Living.Zítra chci dělat šiškový věnec a pomalu si něco nazdobím.Přeji vám krásný středeční večer blogerky.




Mějte se krásně Iveta

9 komentářů:

  1. Ivet moc pěkné.....taky jsem vloni dělala tyhle ozdoby na advenťák a měly velký úspěch. Krásné adventní tvoření přeji. Eva

    OdpovědětVymazat
  2. Ivet, nešlo by u tebe odstranit to hloupé opisování číslis a písmen? Moc se za to přimlouvám:) Je to někde v NASTAVENÍ..... Díky E.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi teď neviím co přesně myslíš?

      Vymazat
    2. Ivet na to nastavení mrkni ke mě:
      http://ajka-uajky.blogspot.cz/2013/07/dokazte-prosim-ze-nejste-robot.html

      Vymazat
  3. Když píšeme tobě komentáře, musíme vždycky opisovat číslice a nesmyslná písmena. Bez nich se komentáře od nás u tebe nezobrazí. Odstraňuje se to někde v nastavení.

    OdpovědětVymazat
  4. Ivet,myslím,že jsem to našla: NASTAVENÍ - PŘÍSPĚVKY A KOMENTÁŘE - ZOBRAZIT OVĚŘENÍ POMOCI SLOVA - NE!!!! ....MUSÍ tam být to slovo NE.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Evi,díky moc za radu,našla jsem to a odstranila,zkus to prosímtě jestli už to půjde bez toho opisování,díky moc.

      Vymazat
  5. Jů, to jsou parádní ozdobičky:-)

    OdpovědětVymazat