pondělí 16. června 2014

Jahodový dort...

...pekla jsem k nedělní kávě.Jaký jste měly víkend blogerky?U nás byl docela rušný.Děti si vymyslely pár změn v pokojíčku takže se stěhovalo a uklízelo.Ani jsem nefotila,protože to ještě není kompletní,ještě chceme vymalovat a dokoupit pár drobností takže o tom až někdy v dalším příspěvku.



Přeji vám krásný týden vaše Iveta  

10 komentářů:

  1. Ten vypadá Ivet úžasně:-))) My jsme slavili....Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi díky,pekla jsem jen tak když jsou ty jahody....pa Iveta

      Vymazat
  2. Děláš mi chutě, tyhle dortíky já ráda:-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My tyhle dortíky milujeme,zmizel rychlostí blesku :-)

      Vymazat
  3. Ahoj Ivčo, to vypadá na pěknou lahůdku. Podělíš se s receptem? Hezké dny a ráda bych řekla dobro chuť, ale dort už je asi snědený, víď? :-) Monča

    OdpovědětVymazat
  4. poprosila bych Také o zveřejnění receptu- vypadá báječně
    děkuji
    krásné dny
    Dana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dano určitě recept vložím....tobě taky krásné dny Iveta

      Vymazat
  5. Ahoj Ivet, náhodou jsem natrefila na tvůj úžasný blog. Krásné bydlení a zajímavé recepty. Rozhodně tady nejsem naposledy :-)
    Přeji krásný den Renáta

    OdpovědětVymazat
  6. Moc děkuji za recept- už se těším- jak jej vyzkouším!!
    Krásné dny
    Dana

    OdpovědětVymazat