neděle 2. března 2014

Zachumlaná...

...pěkně v peřinách a s krabicí kapesníků.Včera jsem ještě byla dopoledne v práci,protože ženská musí vydržet všechno jak říká moje maminka,i s chorobou.Ale odpoledne jsem lehla.Když jsem přišla z práce domů byl připravený oběd a upečená bábovka,bylo to pro mě velké překvapení.Manžel se fakt snažil.Chtěla jsem vás aspoň pozdravit a teď už běžím do postýlky ať jsem zítra zase fit.


Krásné nedělní odpoledne vám přeji vaše Iveta

9 komentářů:

  1. IVETKO, UZDRAV SE CO NEJDŘÍV AT´ SI MŮŽEŠ UŽÍVAT KRÁSNÉ POČASÍ.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Bohdo,děkuji ti moc za návštěvu.Už mi je trochu líp.měj se krásně Iveta

      Vymazat
  2. Ivetko,
    držím palečky ať jsi co nejdřív fit ..... i když s takovou úžasnou péčí se to musí krásně marodit, viď ???? ...pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Marki,snad to bude brzy lepší mám hroznou rýmu a Anetce začíná taky takže odpočíváme spolu.Manžel je zlatíčko včera udělal i večeři.měj se krásně....pa Iveta

      Vymazat
  3. Přeji brzké uzdravení:-)
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  4. Ať se nám zase brzy uzdravíš...Šárka

    OdpovědětVymazat
  5. Tak ať jsi zase brzy ok Ivet:-))) Eva

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj, máš moc hezký blog!
    Přeji brzké uzdravení!
    Pěkný den, Marie

    OdpovědětVymazat
  7. Ivčo, kromě bacilů máme stejné štěstí na partnery. Ten můj se o mne také hezky postaral a bacil slábne a slábne. Moc chválím Tvůj blog. Je opravdu velmi pěkný. Těším se na další příspěvky (bez bacilů)! Monča

    OdpovědětVymazat