neděle 23. března 2014

Nedělní...

...chleba jsem upekla a zjistila jsem,že nemáme máslo a nikomu se nechtělo ven ,protože u nás od rána prší a je pěkně nevlídno, tak jsem si vzpomněla,že mám v ledničce šlehačku z které se to máslo dá udělat.Tak jsem to zkusila a ono to vyšlo,opravdu se máslo udělalo :-).Je to úplně jednouduché,mixujete ručním mixérem tak dlouho dokuď šlehačka nezhoustne do podoby másla a začne se oddělovat syrovátka a chutná výborně.



                    
                                                                        
      Krásný nedělní večer vaše Iveta

5 komentářů:

  1. Jsi soběstačná hospodyňka Ivetko!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pořád stojím u plotny a vařím.U nás je to hrozný,když já mám to jídlo tak ráda :-)......díky za návštěvu pá Iveta

      Vymazat
  2. To jsem nikdy nezkoušela ...vypadá to moc dobře. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi jde to krásně a máslo je výborné.S tím čerstvím chlebem to byla dobrota :-)....pa Iveta

      Vymazat
  3. Ivetko, mňam! Ani si nedokážeš představit, jak se mi sbíhají sliny.Jsi šikulka. Pěkné dny, Monča

    OdpovědětVymazat