sobota 29. března 2014

Sobotní...

...mlsání.Pekly jsme koblihy,recept mám zase od Dity P.Byli výborné a mizely rychlostí blesku :-).Odpoledne byla naplánovaná procházka k mým rodičům a tam se konalo první letošní opíkání buřtů.




Krásný sobotní večer vám přeji milé blogerky
vaše Iveta

9 komentářů:

  1. Tak zrovna dneska jsem si na koblihy taky pomýšlela:-)))...nakonec to vyhrály palačinky s čokoládou a višněmi. Hezký víkend Ivet. E.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už jsem na ně měla chuť celý týden.Zbyly asi dvě ráno k snídani takže zítra budu muset zase něco upéct :-)tobě Evi taky hezký víkend Iv.

      Vymazat
  2. Ivčo, můžu k Vám na návštěvu. Ty mi teda děláš chutě. Koblížky jsou jako z pohádky, vypadají krásně. Monča

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Mončo,jsi vítána :-).....už mám v troubě dortový korpus odpoledne bude dortík s jahůdkama .......užij si krásnou neděli pa Ivča

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Ivet,ty jsi ale cukrářka :-) koblihy jsou krásné,snad se večer dočkáme fotky dortíku......hezkou neděli,pa Květule.

    OdpovědětVymazat
  5. Ahojky,no snad se dortík povede :-).....u nás to je hrozný pořád jenom jíme chi,chi žádné hubnutí ....užij si neděli pa Iv.

    OdpovědětVymazat
  6. Ivetko, ty mi ale děláš chutě !!!! Voní to až sem !!!! Marki

    OdpovědětVymazat
  7. Koblihy už jsem dlouho nedělala .... musim vždy dělat velké množství, to jsou rychlejší dva koláče na plech:-))

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Iveto, právě jsem dočetla Tvůj blog, pěkně popořádku od prvního příspěvku po poslední koblížkový. Je u Tebe moc útulno a jsi výborná cukrářka!:) Krásné jarní dny,Veronika.

    OdpovědětVymazat