neděle 25. května 2014

Nová...

...kuchařka do mé sbírky.Dostala jsem ji k narozeninám od mé švagrové (Blani díky moc).Jsem z ní nadšená :-),je tam zase spoustu inspirace a nápadů.A dneska se dívejte v 18,00 na Primě běží Rozpal to,šéfe.A nekoukejte se s prázdným žaludkem :-) budete mít na všechno chuť.




Mějte krásnou sluníčkovou neděli vaše Iveta

5 komentářů:

  1. Krásný dárek...kuchařka vypadá báječně. Tak nám z ní něco brzo ukuchti:-))) E.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem z ní nadšená a určitě z ní něco vyzkouším :-)...Iv.

      Vymazat
  2. Kuchařka vypadá krásně a mě naladila, protože se chystám do Café Imperial, kam mám poukázku, kterou jsem dostala vloni od svých úžasných žáků..už se moc těším, jak si pochutnám a ta kuchařka ve mně jen ty chutě nabudila:o)..krásný den..Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teda Inko tak to se máš,to je krásnéj dárek tam bych se taky chtěla někdy podívat a něco ochutnat....tak ať se ti tam líbí...pa Iveta

      Vymazat
  3. ...skvělá...taky vlastním:-) a vyzkoušela jsem tyto lívance
    http://carolinamia.blogspot.cz/2014/05/livance-mnoha-chuti.html

    jsou SUPER !!! krásný víkend.Věrka

    OdpovědětVymazat