neděle 18. května 2014

Princeznin dort...

Piškotové těsto
4 vejce
160g cukr krupice
160g hladké mouky
4 lžíce oleje
1/2 prášku do pečiva

Krém
1,5 sáčku vanilkového pudinku
500ml mléka
100g cukru
125dkg másla

Na dokončení
480ml šlehačky
2 ztužovače do šlehačky
2 lžičky moučkového cukru
400g zeleného marcipánu
100g růžového marcipánu
jahodová marmeláda

Nejdříve si připravíme piškot.Dělám si ho den předem.Oddělím žloutky od bílků,vyšlehám s cukrem a s olejem do pěny.Potom přidám mouku s práškem do pečiva a ušlehaný sníh z bílků.Naleju do dortové formy a peču na 150 stupňů.Potom nechám vychladnout.Připravím si krém.Uvařím z pudinku,mléka a cukru hustý krém.Pudink nechám vychladnout a potom ručním šlehačem vmíchám máslo až vznikne hladký krém.máslo by mělo mít pokojovou teplotu.Potom ušlehám šlehačku se dvěma lžičkami cukru a ztužovači.Rozříznu si korpus na tři části,vrchní můze být klidně malinko užší.Je čas dát všechno dohromady.spodní plát potřu slabě marmeládou,potřu vanilkovým krémem.Přiklopím druhým plátem,který potřu krémem a navrším skoro všechnu šlehačku,trochu si nechám na obmazání dortu.Šlehačku urovnám a uhladím,aby vznikl kopeček.Nakonec nahoru položím poslední plát.Zbytkem šlehačky pomažu celý dort.Rozválím si marcipán a potáhnu celý dort.Přebytečnou hmotu odříznu.Hotový dort pocukruji moučkovým cukrem a ozdobím růžičkou.


 Dobrou chuť vaše Iveta

4 komentáře:

  1. ...dnes jsem objevila tento pěkný blog, tak jsem se brouzdala a chtěla jsem se zeptat kde se dají koupit ty malé bábovičky (příspěvek z listopadu), všude mi nabízejí cokoli, ale na mufiny...mně se líbí,že to je pravá bábovka, ale maličká...
    Děkuju a mějte se hezky. Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Jarko,ty bábovičky jsem kupovala v lídlu a nedávno měli i v tchibu.Děkuji za návštěvu.....Iveta

      Vymazat