neděle 18. května 2014

Z včerejší...

...oslavy mých narozenin.Delší dobu jsem tu nebyla,protože se mi rozbil foťák tak jsem nemohla fotit,ale přišly moje narozeniny tak jsem ho dostala dárkem od manžela a mých rodičů.Takže tady jsou první fotky.:-)Dort jsem si upekla sama.Je to švédský princeznin dort,dělala jsem ho poprvé a musím říct,že byl výbornej.



Přeji vám krásnou neděli vaše Iveta

9 komentářů:

  1. Dodatečně krásné narozeniny ( chápu dobře, že je máte 17.5.? pokud ano, tak slavíme ve stejný den) dort je krásný a určitě dobrý, kdysi dávno jsem princeznin také měla, mě upekla dcera ( vyučená cukrářka) dort Havana, také byl výborný. přeji krásnou neděli Jana V.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani moc děkuji a i vám přeji všechno nejlepší. Já mám 13.5,ale vždycky to slavíme až o víkendu a na etapy,nejdříve s mými rodiči a sestrou a příští týden nás čeká další oslava zase s tchýní a se sestrami od mého manžela :-) dort Havana neznám,to si ho musím najít a kouknout ráda zkouší nové věci.mějte krásnou neděli Iveta

      Vymazat
    2. Aha, tak to je máte jako moje kamarádka :-) dort Havana je tmavý korpus, pařížská šlehačka a banány ( já myslím, že z cukrárny znáte).Jinak máte moc hezký blog, už jsem ho celý přečetla, také přeji hezký zbytek víkendu, Jana V.

      Vymazat
  2. Také přeji všechno nejlepší..dort vypadá báječně...a věřím, že musel i úžasně chutnat..krásnou neděli ..Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Inko moc děkuji.....krásný den a díky za návštěvu Iveta

      Vymazat
  3. Ivetko, dodatečně všechno nej, nej, nej .... princeznin dortík miluju !!!! Pokaždé co zavítám do Ikey si ho dám .... můžu tě, prosím poprosit o recept ???? Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marki, moc děkuji.recept ti ráda nápíšu....měj se krásně Iveta

      Vymazat
  4. Ivčo, přeji Ti krásné narozeniny. Už jsem si říkala, kam jsi se vytratila. Dort vypadá moc dobře a lahodně. Monča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Mončo,konečně mám foťáček tak už zase můžu blogovat.Děkuji moc za přání.krásný zbytek neděle ti přeji Iveta

      Vymazat