pondělí 30. června 2014

Levandule...

...mám jí moc ráda pro svoji barvu,ale hlavně vůni.Má také léčivé účinky Pomáhá při hojení infekčních ran,zánětů a vředů.Nejrozšířenější je vnitřní užití pitím levandulového čaje.Ten se u mnohých osvědčil jako prostředek na zklidnění při bolestech hlavy a nervových záchvatech.Je výborným bojovníkem proti stresu.Tak to bych toho měla vypít litry :-)Už jsem si u rodičů natrhala puget levandule a suší se v kuchyni.





Přeji vám krásné a hlavně slunečné prázdniny vaše IVETA

8 komentářů:

  1. Ivetko, ta kytička u Tebe v kuchyni je krásná. Jen ztěží si dokážu vybavit její vůni. Asi si ji také budu muset koupit. Monča

    OdpovědětVymazat
  2. Naši mají lán kdyby si chtěla? ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko, kde bydlí? Že bych si zajela:-) Já jsem si ji na zahrádce u přítelových rodičů zasadila, ale neuchytila se bohužel. Docela mě to mrzelo.Monča

      Vymazat
    2. Můžeš mi Mončo napsat tvůj email?Iveta

      Vymazat
    3. monulinka@email.cz Monča

      Vymazat
  3. Jé, to je krásná úroda ... a voňavá:-))

    OdpovědětVymazat