středa 20. srpna 2014

Krásný...

...večer milé blogerky.Třeba s časopisem a trochou vanilkové zmrzliny.A co je u mě nového?Pohltil mě instagram,myslela jsem že se tomu vyhnu ale nevyšlo to,dostalo mě to tak jako spoustu dalších blogerek :-).Takže když nebudu tady tak mě najdete na instagramu.


Mějte se krásně
vaše Iveta

5 komentářů:

  1. Ivetko, vanilkovou bych si s chutí dala :o):o):o) Můžu se zeptat, co je to za časopis ???? Vidím dobře na fotce Markétku Baletkovou ???? Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Marki, to je Marianne bydlení poslední číslo a je to Markéta Baletková, poznala jsi ji.Tohle číslo je povedené!pa Iveta

      Vymazat
    2. Ivetko, děkuju ..........♥♥♥........ už pro něj chvátám ..... Marki

      Vymazat
  2. To vypadá na super večer s MB :-)...už ho mám také prolistovaný...a zmrzku tu bych taky mohla:-) Měj se hezky Ivet. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Evi,já si to bydlení moc nekupuju jenom když se mě tam ně co líbí a tohle číslo je povedené.Krásný víkend Iveta

      Vymazat