sobota 23. srpna 2014

Malé...

...nahlédnutí do naší ložnice.Děti byli u babičky,manžel odjel za sportem tak to byla příležitost k většímu úklidu.Mám nejradši když nikdo není doma :-).To si nahlas pustím rádio a uklízím.Začala jsem ložnicí.Povlékla jsem peřiny,umyla okna a na komodě jsem si udělala novou dekoraci z kamínků,mušliček a svíček.To se nám dneska bude krásně spát :-)






 Mějte krásný víkend
vaše
Iveta

11 komentářů:

  1. Ivet, krásné a romantické:-))))...taky to mám tak s úklidem...při hudbě a hlavně když nikdo není doma:-))) Hezký víkend. Eva

    OdpovědětVymazat
  2. Viď to je úplně nejlepší :-)))....krásný víkend Iveta

    OdpovědětVymazat
  3. Krásná ložnička.Taky jsem dneska dělala velký úklid.-)Hezké sny přeje věra

    OdpovědětVymazat
  4. Ivetko, spát ve Tvé ložnici je jako spaní na obláčku. Moc se mi líbí převaha bílé barvy a ta výšivka na polštáři je krásná. To jsi vyšívala Ty? Hezkou dobrou noc :-) Monča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Moni, to po vlečení jsem nevyšívala mám ho už několik let z ikei...pa Iveta

      Vymazat
  5. Zdravím svoji jmenovkyni! Máte moc krásnou ložnici, my se v novém bytě teprve zabydlujeme, ale ložnici s převahou bílé budeme mít také, je to krásné, čisté a jednoduché. Těším se na Vaše další příspěvky :)

    OdpovědětVymazat
  6. Nádhera, není nad jednoduchost. Moc krásné povlečení na polštáře. Hezkou neděli, Jana

    OdpovědětVymazat
  7. Dobrý den Iveto, všimla jsem si na Vašem blogu, že ve Vaší domácnosti převažuje vybavení bílým Ikea nábytkem. Ráda bych to u nás doma podobně, už mám vymyšlenou chodbu a kuchyň, ale můj muž je z toho nemocný, protože mi tvrdí, že bílý nábytek se okope, otluče a bude stále ušpiněný. Byla byste tak hodná, a napsala byste mi, jak se udržuje bílý Ikea nábytek? Jaké jsou vaše konkrétní zkušenosti? Já si myslím, že je na té dřevotřísce specielní odolná folie, oděruvzdorná. Vždyť dyzajnéři Ikei dělají nábytek pro rodiny s dětmi, tak musí přeci něco vydržet.... Bydlíme v rodinném domě, kde se dost práší a ze zahrady chodíme dovnitř i v zablácených zahradních nazouvávkách...ale proto je všude v přízemí dlažba, aby byly podlahy snadno udržovatelné....Prosím Vás o Vaši zkušenost.
    Pěkné vánoční svátky, Barbora.

    OdpovědětVymazat