neděle 10. srpna 2014

U nás...

...se dneska slavilo.Any měla desáté narozeniny.Oslava se měla konat u nás doma,ale když jsem ráno viděla jak krásně svítí sluníčko,tak jsme všechno,co jsme na oslavu potřebovali,zabalili do tašek a odjeli jsme k rodičům na zahradu.Doufala jsem ,že počasí vydrží,ale bohužel na terase jsme stihli akorát kávu a potom se zatáhlo a začal pěkný liják.Dneska jsem ani moc nestíhala fotit,ale aspoň něco málo přeci tu pro vás mám.Opět jsem pekla princeznin dort,je u nás oblíbený.




                                                                                                                              
Mějte krásný příští týden
vaše Iveta

4 komentáře:

  1. Všechno nejlepší k narozeninám Any a všem krásné dny..Inka

    OdpovědětVymazat
  2. Wow!!!! Ten dort je úžasný-obdivuji:-))

    OdpovědětVymazat